VirtuaLab: STEAM-õppe avardamine VR-tehnoloogia abil
PROTO avastustehase projekti “VirtuaLabi” eesmärk on arendada välja virtuaalreaalsusel (VR) põhinev õppemäng, mis on suunatud STEAM-hariduse (teadus, tehnoloogia, inseneeria, kunst ja matemaatika) toetamiseks.
Projekti tulemusel:
VR-simulatsioonide arendamine
Projekti käigus luuakse 1–2 interaktiivset VR-simulatsiooni, mis võimaldavad õpilastel õppida ja katsetada erinevaid teaduslikke ja tehnoloogilisi kontseptsioone.
Digitaalne juhendmaterjal
Õpetajate koolitused
Enversed Studios Hollandis (Eindhovenis)
Projekti rahastatakse Erasmus+ programmi toel.
VirtuaLab mängu sisu arendatakse tihedas koostöös Proto, Enversedi ja Tallinna Ülikooliga. Tallinna Ülikooli Haridusteaduste instituut tagab vastavuse Eesti riiklikule õppekavale (7.–9. klass) ning loob õpetajatele metoodilise raamistiku VR-simulatsioonide kasutamiseks tunnis. Digitehnoloogiate instituut hindab VR-kogemuse selgust, kaasatust ja hariduslikku väärtust fookusgruppide kaudu, kaasates nii õpetajaid kui ka testklasse.