VirtuaLab: STEAM-õppe avardamine VR-tehnoloogia abil

PROTO avastustehase projekti “VirtuaLabi” eesmärk on arendada välja virtuaalreaalsusel (VR) põhinev õppemäng, mis on suunatud STEAM-hariduse (teadus, tehnoloogia, inseneeria, kunst ja matemaatika) toetamiseks.

Projekti tulemusel:

VR-simulatsioonide arendamine

Projekti käigus luuakse 1–2 interaktiivset VR-simulatsiooni, mis võimaldavad õpilastel õppida ja katsetada erinevaid teaduslikke ja tehnoloogilisi kontseptsioone. 

Digitaalne juhendmaterjal

Arendatakse õpetajatele ja arendajatele suunatud digitaalne käsiraamat (Playbook), mis aitab neil kujundada ja rakendada VR-õppeprogramme. See sisaldab ka metoodilisi juhiseid, kuidas kasutada arendatud simulatsioone ning kuidas korraldada õpilastele eel- ja järeltööd. 

Õpetajate koolitused

Projekti käigus viiakse läbi kolm koolitust, kus õpetajatele tutvustatakse loodud VR-lahendust ja juhendmaterjali, mis toetavad õpetajate digitaalseid ja pedagoogilisi oskusi VR õppe rakendamisel.

Enversed Studios Hollandis (Eindhovenis)

Projekti partneriks on Enversed Studios Hollandis (Eindhovenis), kes on spetsialiseerunudVR- ja XR-tehnoloogiatele arendades mängustatud õpikeskkondi ja virtuaalreaalsuse (VR) simulatsioone.

Projekti rahastatakse Erasmus+ programmi toel.

VirtuaLab mängu sisu arendatakse tihedas koostöös Proto, Enversedi ja Tallinna Ülikooliga. Tallinna Ülikooli Haridusteaduste instituut tagab vastavuse Eesti riiklikule õppekavale (7.–9. klass) ning loob õpetajatele metoodilise raamistiku VR-simulatsioonide kasutamiseks tunnis. Digitehnoloogiate instituut hindab VR-kogemuse selgust, kaasatust ja hariduslikku väärtust fookusgruppide kaudu, kaasates nii õpetajaid kui ka testklasse.  

LIITU UUDISKIRJAGA

AITÄH

JOIN THE NEWSLETTERr

THANK YOU!

LIITU UUDISKIRJAGA

AITÄH