fbpx

ÕPPEPROGRAMM “KUUMAÕHUPALL”

Vanus: 1. – 4. klass
Aeg: 90 minutit

MÄRKSÕNAD

Tihedus, õhk, soojuspaisumine, õhu kokkusurutavus, kuumaõhupall, lennundus.

eesmärgid

* Mõista ja uurida tiheduse ning soojuspaisumise mõisteid.
*
Uurida kuumaõhupalli tööpõhimõtteid.
* Teha ise ja osata õpitut ka oma igapäevaelus rakendada.
* Ärgitada leiutama ja oma loovust ja fantaasiat kasutama. 
* Julgustada katetama, vajadusel eksima ja sellest õppima.

SISUTUTVUSTUS

Õppeprogrammis “Kuumaõhupall” uurime sooja ja külma õhu omadusi ning kuidas neid lendamisel ära kasutada. Tutvume kuumaõhupallide ajalooga ja saame teada, mis on tihedus ning soojuspaisumine.

Uurime, kuidas kuumaõhupall töötab. Igal grupil on võimalik ka ise kuumaõhupalli mudel valmis ehitada. Selleks tuleb omavahel siduda teadlase tarkus ja leiutaja osavus. Esimene katse ei pruugi õnnestuda, kuid vigasid analüüsides ning lennumasinat täiustades püütakse õhupallid lõpuks ka lendama saada. Õnnestumine pole alati garanteeritud, põnev kogemus aga küll.

Seosed õppekavaga

* Õpilane selgitab tiheduse mõistet ning selgitab ainete kihistumist tiheduse järgi.
*
Õpilane kirjeldab soojuspaisumise olulisi tunnuseid, seost teiste nähtustega ning kasutamist praktikas.
* Õpilane  teeb lihtsamaid loodusvaatlusi ning uurimuslikke tegevusi;·
* Õpilane sõnastab oma meelte abil saadud kogemusi;
* Õpilane teeb lihtsate vahenditega praktilisi töid, järgides juhendeid ja ohutusnõudeid;·
* Õpilane  tunneb huvi looduse ja selle uurimise vastu ning kasutab julgelt loovust ja fantaasiat.

BRONEERI ÕPPEPROGRAMM

Saada PÄRING või vaata haridusprogrammide TELLIMISINFOT.

LIITU UUDISKIRJAGA

AITÄH

JOIN THE NEWSLETTERr

THANK YOU!

LIITU UUDISKIRJAGA

AITÄH